Welkom op thijsjoshua.wordpress.com. Hier vind je allerlei tips en tricks voor de mooiste plaatjes.
Ik hou van fotograferen en op deze site wil ik jullie laten mee genieten van mijn mooiste plaatjes.
Ik hoop dat ook jullie er van kunnen genieten. Veel kijk en lees plezier!

Nieuwste update:

Nieuw filmpje:

Ik heb een Filmpje gemaakt met mijn mooiste beelden van de military Boekelo.
Dit filmpje is te vinden op YouTube.
military 2015

Nieuwe foto’s bij; Dieren.

military 2015  military 2015

Nieuwe foto’s bij; Lucht.

zonsondergang 5 zonsondergang 1

Nieuwe foto’s bij; Cultuur.

vrouw op fietsAmerikaansevlag met beertje op atene

Nieuwe foto’s bij; Landschap.

buursezand01buursezand04

Nieuwe foto’s bij; Dieren, Lucht.

vliegend eend buursezandzonsopgang buursezand

Nieuwe foto’s en tips bij; Dieren, Landschap.

reetje buurse 1 uitstrekkend eend Buurse

Nieuwe foto’s bij; Landschap, Dieren.

Waxweiler Duitslandvogels in kordel

Nieuwe categorie: Cultuur.

glasinlood Katholiekekerk Duitsland

cropped-cropped-buurse61.png

Geef een reactie

